مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:112021-04-11سياسي

تهران برای زیست پذیر ماندن الزامی جز مدیریت پسماند ندارد


باید بپذیریم تهران برای زیست پذیر باقی ماندن و مدیریت بهینه و متناسب با استانداردهای محیط زیستی و بهداشتی چاره و الزامی جز اصلاح در روند مدیریت پسماند خود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تاکید بر ضرورت واکسیناسیون گسترده در سطح کشور از سوی دولت گفت: امروز لایحه طرح جامع مدیریت پسماند در صحن شورا مورد بررسی قرار می گیرد و ریل گذاری جدیدی را برای یکی از مهمترین حوزه های خدماتی مدیریت شهری در افق زمانی 20 ساله آینده ترسیم می کند.

وی با طرح این سوال که پسماند شهر تهران در چه نقطه ای از منحنی تحولات خود قرار دارد و چشم انداز وضعیت پسماند پایتخت در افق 20 ساله چگونه است؟، به شرایط وضعیت مدیریت پسماند شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون سرانه تولید پسماند در تهران 764 گرم در روز است که 492 گرم به بخش خانگی، 272 گرم به بخش غیر خانگی اختصاص دارد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس نتایج نمونه گیری های انجام شده در مبدا، 58 درصد پسماندهای خانگی، غذایی بوده، 34 درصد پسماند خشک ارزشمند و هشت درصد پسماند خشک غیر ارزشمند است که ترکیب پسماند خشک ارزشمند شامل پلاستیک ها 18 درصد، مقوا و کارتن 10 درصد، فلزات 1.

5 درصد، شیشه 2.

5 درصد و نان 3 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران برای زیست پذیر ماندن الزامی جز مدیریت پسماند ندارد

تهران برای زیست پذیر ماندن الزامی جز مدیریت پسماند ندارد