مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-11اقتصادي

پروژه های محور زندیه و بازار وکیل مرمت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از مرمت و بازسازی پروژه های محور زندیه و بازار وکیل در قالب تفاهم نامه با شهرداری بافت تاریخی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از مرمت و بازسازی پروژه های محور زندیه و بازار وکیل در قالب تفاهم نامه با شهرداری بافت تاریخی شیراز خبر داد.

مصیب امیری گفت: شهرداری شیراز فعالیت های ارزنده ای را در بافت تاریخی انجام داده است و امکان همکاری های بیشتر بین این دو دستگاه فراهم آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه فارس به نقل از میراث فرهنگی فارس، در نشست امروز که با حضور شهردار منطقه بافت تاریخی شیراز و معاونین در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برگزار شد دو پروژه مهم محور زندیه و بازار وکیل که مد نظر این اداره کل بود برای اجرایی شدن تفاهم نامه بین دو دستگاه پیشنهاد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: در این راستا مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، شهرداری شیراز و کسبه سرای گمرگ توسط شهرداری تهیه و برای تصویب نهایی در اختیار این اداره کل قرار گرفته است و طی روزهای آینده این تفاهم نامه نهایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های محور زندیه و بازار وکیل مرمت می شود

پروژه های محور زندیه و بازار وکیل مرمت می شود