مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-11اجتماعي

آغاز ثبت نام الکترونیکی جهت سفارش کتاب های درسی


ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی آینده در همه دوره ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از طریق سامانه www.

irtextbook.

ir یا www.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید پیشرو با بیان این خبر گفت: در شیوه فردی والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، بخش ورود دانش آموزان وبا ثبت کد ملی و سریال شناسنامه و پرداخت الکترونیکی بهای کتب درسی، بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به صورت جمعی نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام می نمایند.

پیشرو اظهار داشت: والدین یا مدیران مدارسِ دانش آموزان در پایه های تحصیلی میان پایه شامل: پایه آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش حرفه ای استثنایی، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی، می توانند از 22 فروردین لغایت 22 خرداد ماه سال جاری اقدام به ثبت نام و سفارش کتاب های درسی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام الکترونیکی جهت سفارش کتاب های درسی

آغاز ثبت نام الکترونیکی جهت سفارش کتاب های درسی