مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-11ورزشي

درخشش تیم خراسان رضوی در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تیم خراسان رضوی متشکل از 18 ورزشکار در مسابقات کشوری فیتنس موفق به کسب دو طلا و یک نقره شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تیم خراسان رضوی متشکل از 18 ورزشکار در مسابقات کشوری فیتنس موفق به کسب دو طلا و یک نقره شد.

سروش پورآزاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و حضور تیم خراسان رضوی در این رقابت ها اظهار کرد: تیم خراسان رضوی متشکل از 18 ورزشکار به سرپرستی علی زرافشان، مسئول کمیته فیتنس عازم مسابقات کشوری این رشته شد و در اولین دوره این رقابت ها نمایش خوبی از خود به جای گذاشت.

وی تصریح کرد: برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور تجربیات و لحظات خوبی برای خانواده بدنسازی و پرورش اندام کشور به همراه داشت که با مدال آوری ورزشکاران خراسان رضوی هم بیشتر کاممان شیرین شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: باید به دکتر نصیرزاده، مسئولین فدراسیون و تیم برگزار کننده این رقابت ها تبریک گفت، زیرا سطح مسابقات، نوید رقابت هایی جذاب را در آینده ای نزدیک می دهد، از ابتدا برنامه های بسیاری برای این رشته داشتیم و توانستیم تیم خوبی را پس از برگزاری جلسه بازبینی به این مسابقات اعزام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم خراسان رضوی در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور

درخشش تیم خراسان رضوی در اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور