مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-11ورزشي

9 جودوکار قم در اردوی تیم های ملی


9 تن از استعدادها و نخبه های جودو استان قم از سوی کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در اردوی انتخابی این دو تیم دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که رشته های رزمی جایگاه ویژه ای در بین ورزش های فعال در استان قم دارند و علاقمندان زیادی در تک تک این رشته ها نظیر کاراته، تکواندو، ووشو و جودو فعالیت می کنند، جودو در دو بخش شیایی و کاتا یکی از جذاب ترین رزمی ها محسوب می شود.

این رشته ورزشی زمستان سال 1399 پس از پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی دست خوش تغییر شد و بعد از ثبت نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخابات، با توجه به آراء اعضای مجمع سکان هدایت آن به یکی از ورزشکاران موفق جودو یعنی محمدحسن سالاری سپرده شد.

بدین ترتیب جودو قم امیدوار است با همدلی تک تک اعضای خود آینده موفقی را تجربه کند، رشته ای که اکنون با توجه به در پیش بودن رقابت های انتخابی درون اردویی تیم های جودو پسران ایران در رده سنی نوجوانان، چهار نماینده خود به نام های محمدجواد حسین خانی، ارشیا بیگی، محمدجواد محبی و احمدرضا احمدی فر را در اردوی تیم ملی می بیند، به همین منظور رییس هیات جودو قم برای این نخبه های جودو قم آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 جودوکار قم در اردوی تیم های ملی

9 جودوکار قم در اردوی تیم های ملی