مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-11سياسي

چین بیشترین اهتمام را به یادگیری فارسی داشته است


رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در چین با بیان این که 15 کرسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه های چین فعال است، گفت: نبض زبان و ادبیات فارسی در کشور چین به خوبی می زند و این کشور بیشترین اهتمام را به یادگیری زبان و ادبیات فارسی در بین کشورهای دنیا به خرج داده است.

- رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در چین با بیان این که 15 کرسی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه های چین فعال است، گفت: نبض زبان و ادبیات فارسی در کشور چین به خوبی می زند و این کشور بیشترین اهتمام را به یادگیری زبان و ادبیات فارسی در بین کشورهای دنیا به خرج داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، وبینار ششمین دوره مطالعات فرهنگی با تاکید بر شرق آسیا از سوی جامعهالمصطفی (ص) العالمیه با مشارکت مخاطبان ایرانی و خارجی برگزار شد.

در این وبینار، مهدی صفری، سفیر پیشین ایران در چین در موضوع روابط ایران و چین با تاکید بر سند همکاری ایران و چین سخن گفت.

همچنین عباسعلی وفایی، رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در چین، نقش و جایگاه زبان و ادبیات فارسی در تعاملات فرهنگی ایران و چین را مورد اشاره قرار داد و گفت: زبان و ادبیات فارسی به هر سرزمینی که وارد شده در مسیر رشد و تعالی فرهنگی آن ملل گام برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین بیشترین اهتمام را به یادگیری فارسی داشته است

چین بیشترین اهتمام را به یادگیری فارسی داشته است