مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-11سياسي

فعالیت های هنری منطبق بر دیدگاه دینی باشد/ توجه به اعتبارات هنری


تفاوت جامعه اسلامی با دیگر جوامع در تعلقات هنری و مذهبی است واگر این فعالیت های هنری منطبق با دیدگاه های دینی باشد، - شیراز - نماینده شیراز در مجلس گفت:تفاوت جامعه اسلامی با دیگر جوامع در تعلقات هنری و مذهبی است واگر این فعالیت های هنری منطبق با دیدگاه های دینی باشد، قطعاً موجب تقویت باورهای دینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر قادری ظهر یکشنبه در دیدار با رییس بسیج هنرمندان فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: کارهای هنری منطبق و هماهنگ و همراه با فطرت انسان هاست و هر مطلب و موضوعی که در قالب هنر بیان شود، به راحتی ظرفیت پذیرش دارد و ماندگار می شود.

وی با تأکید بر اینکه در این حوزه ها باید کارهای جدی تری صورت گیرد، افزود: بسیاری از هزینه ها و اقداماتی که انجام می دهیم اگر در قالب های هنری تعریف شوند، اثرگذاری بیشتری خواهند داشت البته تلاش ما بر این بوده که تا آنجایی امکان دارد در طرح ها و لوایح به عرصه هنر کمک کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که تلاش کرده است تا در طرح هایی که به مجلس ارائه می کند، حداقل جایی برای حمایت و همراهی این حوزه وجود داشته باشد، گفت: اگر به دنبال توسعه اشتغال و توجه به ظرفیت های بومی هستیم، باید بدانیم که تمام این موارد در مسائل هنری وجود دارد شاید برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های هنری منطبق بر دیدگاه دینی باشد/ توجه به اعتبارات هنری

فعالیت های هنری منطبق بر دیدگاه دینی باشد/ توجه به اعتبارات هنری