مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-11سياسي

برگزاری مراسم اختتامیه کتاب خوان و رسانه در اردیبهشت ماه


دبیر اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه از برگزاری اختتامیه این جشنواره در 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی خبر داد و از اصحاب رسانه برای استفاده از مهلت باقی مانده تا اول اردیبهشت ماه برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

- ایسنا/کردستان دبیر اولین جشنواره کتاب خوان و رسانه از برگزاری اختتامیه این جشنواره در 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی خبر داد و از اصحاب رسانه برای استفاده از مهلت باقی مانده تا اول اردیبهشت ماه برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

مهدی توکلیان در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح فعالیت های این جشنواره اظهار کرد: با توجه به افتتاح کتابخانه های مرکزی و اجرای طرح های بزرگ فرهنگی در نهاد طی بهمن و اسفند سال 1399، اصحاب رسانه می توانند از مهلت باقی مانده تا پایان جشنواره استفاده کنند و آثار خود را به داوری بگذارند.

توکلیان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های پر مخاطبی چون کتابخانه گردی، افتتاح کتابخانه های عمومی در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، ویژه برنامه راویان بالندگی، همایش کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی و چندین پویش سراسری مانند اقتراح ماسک، عنوان کرد: فعالیت های متنوع نهاد در سال 1399 در حوزه های فرهنگی، عمرانی، پژوهشی و توسعه فرهنگ کتابخوانی دستمایه های خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اختتامیه کتاب خوان و رسانه در اردیبهشت ماه

برگزاری مراسم اختتامیه کتاب خوان و رسانه در اردیبهشت ماه