مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-11سياسي

ماجرای تلف شدن ماهیان در مزرعه پرورش ماهی در لردگان چیست؟


یکی از صاحبان مزرعه پرورش ماهی در شهرستان لردگان مدعی شده، علت تلف شدن ماهیانشان در چند روز گذشته ورود پساب کارخانه پتروشیمی به منابع آبی پایین دست این کارخانه است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یکی از صاحبان مزرعه پرورش ماهی در شهرستان لردگان مدعی شده، علت تلف شدن ماهیانشان در چند روز گذشته ورود پساب کارخانه پتروشیمی به منابع آبی پایین دست این کارخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته کلیپی در فضای مجازی با موضوع تلف شدن ماهیان در مزرعه پرورش ماهی در شهرستان لردگان منتشر شد، شخصی در این کلیپ مدعی شده که علت تلف شدن ماهیان ورود پساب کارخانه پتروشیمی به منابع آبی است.

وی معتقد است از ابتدای آغاز احداث کارخانه پتروشیمی در شهرستان لردگان بارها و بارها پساب این کارخانه موجب خسارت به اراضی کشاورزی، مزارع پرورش ماهی و .

شده، خبرنگار ایسنا صحت این کلیپ منتشر شده را از مسئولان متولی جویا شده است.

شهرام احمدی مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پس از اعلام گزارشی مبنی بر ورود پساب کارخانه پتروشیمی به مزارع شیلات ماهی اکیپی برای بازدید و پایش وضعیت به محل اعزام شد، اظهار کرد: نمونه برداری های لازم از این مزرعه پرورش ماهی و خروجی های این کارخانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلف شدن ماهیان در مزرعه پرورش ماهی در لردگان چیست؟

ماجرای تلف شدن ماهیان در مزرعه پرورش ماهی در لردگان چیست؟