مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-11اجتماعي

امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس استان سمنان حضوری خواهد بود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بر اساس بخشنامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی در پایه دوازدهم و همچنین امتحانات پایه نهم حضوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بر اساس بخشنامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی در پایه دوازدهم و همچنین امتحانات پایه نهم به دلیل اینکه در شرایط هدایت تحصیلی قرار دارند، به صورت حضوری برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این امتحانات روند فاصله گذاری و مسائل بهداشتی رعایت می شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 1400- 1399 شاخص های آموزشی در استان رشد خوبی داشته است، تاکید کرد: در امتحانات نهایی در سرجمع قبولی دو درصد رشد داشته و به شاخص 91 درصد در سطح استان سمنان رسیده است همچنین در نمزه نیز دانش آموزان سه درصد رشد داشته اند.

نحوه تقدیر از معلمان دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان، ادامه داد: در مجموع زمینه و بستر لازم برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری برای حدود 14 هزار دانش آموز در 53 حوزه امتحانی در استان باید فراهم شود که برنامه ریزی های لازم تا این لحظه بر اساس بخشنامه ارسالی انجام شده که در صورت تغییر در تصمیمات در این حوزه، اقدامات آتی و مناسب در دستور کار قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس استان سمنان حضوری خواهد بود

امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس استان سمنان حضوری خواهد بود