مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-11فرهنگي

تازه های نشر حوزه هنری یزد رونمایی شد


همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، تازه های نشر حوزه هنری یزد رونمایی و معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس حوزه هنری یزد با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته هنر اسلامی در استان یزد اظهار داشت: 10 عنوان کتاب از آثار تازه منتشر شده نویسندگان یزدی طی روزهای 21 و 22 فروردین ماه با حضور پدیدآورندگان آثار در برنامه تلویزیونی و اما امشب رونمایی می شود.

محمدصادق کوچک زاده افزود: کتاب تربیت انسانی تمدن اسلامی منظومه بیانات تربیتی رهبر معظم انقلاب برای مجموعه های فرهنگی به کوشش وحید حُسنی نویسنده یزدی گردآوری شده که در این برنامه رونمایی می شود.

وی ادامه داد: در این کتاب مجموعه بیانات و رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای در حوزه تربیتی از اوایل انقلاب تا سال 1392 با بهره گیری از منابع مختلف گردآوری و توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده است.

رییس حوزه هنری یزد با بیان اینکه پنج اثر از این آثار توسط دانش آموزان نوجوان نوشته شده است، افزود: این نوقلمان با حضور در کارگاه های آموزش داستان نویسی حوزه هنری، در مدت کوتاهی موفق به نگارش نخستین اثر خود شدند.

وی با اشاره به آثار ارزشمند و خواندنی این نوجوانان ادامه داد: چت های باورنکردنی اثر مهدی فیاض، مین های عمل نکرده نوشته محمد حیدری، مین های عجیب و غریب به قلم محمدصالح قدیری، مناطق رنگی اثر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نشر حوزه هنری یزد رونمایی شد

تازه های نشر حوزه هنری یزد رونمایی شد