مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-11اقتصادي

افزایش 93 درصدی مصرف بنزین در زنجان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: فروردین امسال میزان مصرف فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته که میزان افزایش مصرف فرآورده بنزین 93 درصد برآورد شده است.

- حمید حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت همه جایگاه های عرضه سوخت استان زنجان در ایام نوروز اظهار کرد: تأمین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز فعال بودند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه همه 100 جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده ای استان در ایام نوروز فعال بودند، گفت: در راستای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا ، هماهنگی های لازم با مالکان جایگاه ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در این ایام به عمل آمد.

وی با بیان اینکه تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده های نفتی و به روزرسانی سیستم های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت رسانی در ایام تعطیلات بود، اضافه کرد: در این ایام عرضه بنزین و CNG در جایگاه ها افزایش یافت.

حبیبی گفت: در 14 روز ابتدایی سال و ایام تعطیلات نوروز، میزان مصرف فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 93 درصدی مصرف بنزین در زنجان

افزایش 93 درصدی مصرف بنزین در زنجان