مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-11سياسي

احتمال برگزاری خودرویی روز قدس در تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امت اسلامی برای روز قدس و حمایت از فلسطین برنامه خواهند داشت، گفت: درخواست حرکت خودرویی در این روز به ستاد کرونا ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه مراسم روز جهانی قدس در استان تهران ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه تمامی دستگاه ها و تشکل های مردمی در برگزاری مراسم دهه فجر و ارائه کرده ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز قدس، شاهد مراسمی باشکوه و تأثیرگذار باشیم، عنوان کرد: البته در کنار این مراسم باید فضاسازی میدانی، تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب در دستور کار تمام دستگاه ها قرار گیرد و امید است بتوانیم با تلاش همه برای بزرگداشت این یادگار حضرت امام قدم های مؤثری را برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این نشست شکری نیا مدیر شبکه سپهر رسانه ملی نیز از تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم تقدیر کرد و گفت: یقیناً باید برای روز جهانی قدس اقدامات مؤثری پیش بینی شود و شبکه سپهر نیز آماده است برای انعکاس تولیدات دستگاه های مختلف همکاری لازم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری خودرویی روز قدس در تهران

احتمال برگزاری خودرویی روز قدس در تهران