مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-11سياسي

ثبت نام 4600 نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تاکنون 4 و 600 نفر داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها و عشایر در یک هزار و 58 روستا ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل ، بهروز ندایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان ثبت نام داوطلبان در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها و عشایر از 16 فروردین شروع شده و تاکنون 4 و 600 نفر داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان مناسب بوده و اکثر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده هستند که ثبت نام تا ساعت 18 امروز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد.

  رییس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان داشت: امروز از ساعت 8 صبح بیش از 800 نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری استان اردبیل ثبت نام انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها ثبت نام خود را امروز تا آخرین وقت انجام دهند، تصریح کرد: برای این منظور از روزهای آغازین ثبت نام با مراجعه به حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت نام کنند.

ندایی با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر در هیأت های اجرایی به اتمام رسیده است، بیان کرد: لیست کاندیداهای بررسی شده در هیأت نظارت، امروز تحویل هیأت های نظارت داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4600 نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل

ثبت نام 4600 نفر داوطلب برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل