مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-12اقتصادي

شناسایی 30 خوشه صنعتی در همدان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از شناسایی 30 خوشه صنعتی در این استان خبر داد و گفت: دو خوشه صنعتی چرم و فرش همدان در دست اجراست.

- محمدرضا بادامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شش خوشه صنعتی سفال و سرامیک لالجین، مبل منبت تویسرکان، مبل منبت ملایر، قطعات لاستیکی رزن، کشمش ملایر و پوشاک کردآباد ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه دو خوشه صنعتی چرم و فرش همدان در دست اجراست، تصریح کرد: مطالعات اجرای این دو خوشه انجام و مشاور و ناظر پروژه انتخاب شده و برنامه عمل خوشه نیز درحال نوشتن است که پیش بینی می شود تا 20 روز آینده به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان با تأکید بر حمایت از خوشه های صنعتی، یادآور شد: برای حمایت از 30 پتانسیل محدودیتی نداریم به طوریکه قبل از خوشه شدن نیز اقدامات حمایتی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فرآیند توسعه خوشه بحث توسعه صنعتی را دنبال می کند، درباره اشتغالزایی خوشه های صنعتی، ادامه داد: اشتغال یکی از زیرمجموعه هایی است که به واسطه توسعه صنعتی ایجاد می شود و در توسعه صنعتی اشتغال هدف اصلی نبوده بلکه زنجیره ارزش واحدها مد نظر است به طوریکه به واسطه بهبود زنجیره تولید، ناخودآگاه اشتغال نیز افزاییش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 خوشه صنعتی در همدان

شناسایی 30 خوشه صنعتی در همدان