مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-12ورزشي

فعالیت های ورزشی در مازندران ممنوع شد!


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی بعد از وضعیت خطرناک شهرهای استان مازندران به دلیل افزایش مبتلایان به ویروس کرونا ، با حضور مدیرکل، معاونان و مسؤولان ستادی ورزش و جوانان و رییس هیأت پزشکی ورزشی استان، جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست گفت: حضور همکاران هیأت پزشکی ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در رویداد انتخابی تیم ملی کشتی نوجوان در رامسر، قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: به دلیل شیوع گسترده کرونا در موج چهارم و قرمز شدن وضعیت مازندران و نظر به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمامی فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رنگرز افزود: ورزش، بیشترین آسیب را از شیوع کرونا متحمل شده است و بسته بودن اماکن ورزشی ما را با معضلاتی مانند، بیکاری و مشکلات اقتصادی، افزایش بیماری اقشار مختلف، بحران اوقات فراغت جوانان و حتی سرقت تجهیزات اماکن ورزشی روبرو ساخت.

متولی ورزش و جوانان استان گفت: مسؤولان امر باید فکری به حال آسیب های حوزه ورزش کنند و تجدید ظر در دسته بندی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های ورزشی در مازندران ممنوع شد!

فعالیت های ورزشی در مازندران ممنوع شد!