مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-12فرهنگي

تدارک گسترده شبکه فارس برای ماه مبارک رمضان


صداوسیمای مرکز فارس، ویژه برنامه های متنوعی را برای ماه مبارک رمضان در حوزه های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در ماه مبارک رمضان، در رادیو فارس برنامه نسیم سحر ویژه سحرهای رمضان ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد شامل سخنرانی کارشناس مذهبی، ائمه جمعه شهرستانها، تفسیر دعای ابوحمزه، حکایات عرفاتی و اخلاقی، احکام رمضان، پخش دعای سحر و اذان و ادعیه  زنده روی آنتن می رود.

برنامه بهاردلها هم ویژه افطار هر روز ساعت 18 و 45 دقیقه زنده پخش می شود که این برنامه شامل بخش هایی از جمله رمضان در استان فارس،گزارش،کارشناس مذهبی، مسابقه، بسته تغذیه و سلامت، نکاتی از نهج البلاغه، تلفن و پیام مردمی است .

پخش ترتیل قرآن کریم هر روز یک جزء ساعت 5 و 15 دقیقه بامداد و ساعت 15 ، سخنرانی کارشناسان مذهبی ساعت 6 و 25 دقیقه هر روز و 20 و 30 دقیقه هر شب ، برنامه نوبت دکتر هر روز ساعت 18 و 35 دقیقه با توصیه های بهداشتی ویژه رمضان از رادیو فارس پخش می شود.

پخش دعای شریف افتتاح  ساعت 21 و 35 دقیقه هر شب و برنامه لحظه دیدار   هر روز ویژه افطار ساعت 19 و 35 دقیقه از دیگر برنامه های رادیو فارس در ایام ماه مبارک رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک گسترده شبکه فارس برای ماه مبارک رمضان

تدارک گسترده شبکه فارس برای ماه مبارک رمضان