مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12اقتصادي

توپ مرغ در زمین جهادکشاورزی افتاد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: جهادکشاورزی متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ شد.

- با تعیین جهادکشاورزی به عنوان متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ؛ توپ مرغ در زمین جهادکشاورزی افتاد ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: جهادکشاورزی متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ شد.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ، سازمان جهادکشاورزی به عنوان متولی تامین، توزیع و قیمت گذاری مرغ تعیین شد و سازمان صنعت، معدن و تجارت مسئولیت نظارت بر قیمت مصوب مرغ عرضه شده را بر عهده دارد.

وی افزود: پیش از این مصوبه مسئولیت مراحل تامین مرغ، دریافت از مرغ داری، تحویل به کشتارگاه، کشتار و تحویل به واحدهای پخش بر عهده جهادکشاورزی و وظیفه توزیع و قیمت گذاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت بود.

این مسئول ادامه داد: به دلیل حساسیت موضوع مرغ در کشور، با تشکیل قرارگاه ساماندهی مرغ، صرفاً مسئولیت نظارت بر قیمت مصوب مرغ عرضه شده در بازار بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه پیش از این قیمت گذاری، توزیع و نظارت بر عهده این سازمان بود، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، امر تامین، توزیع و تعیین قیمت مرغ بر عهده سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توپ مرغ در زمین جهادکشاورزی افتاد

توپ مرغ در زمین جهادکشاورزی افتاد