مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-12سياسي

سپاه همدان برای کمک به مهار کرونا آماده است


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمادگی لازم با همه امکانات در مهار کرونا در سطح استان وجود دارد، گفت: هر اقدامی در زمینه آماده کردن مکان هایی برای نقاهتگاه و قرنطینه انجام خواهیم داد و این قضیه به دستگاه های مرتبط اعلام شده است.

- ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمادگی لازم با همه امکانات در مهار کرونا در سطح استان وجود دارد، گفت: هر اقدامی در زمینه آماده کردن مکان هایی برای نقاهتگاه و قرنطینه انجام خواهیم داد و این قضیه به دستگاه های مرتبط اعلام شده است.

سردار مهدی فرجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پیک چهارم شیوع کرونا با توجه به نوع ویروس، همه گیر بودن، سرعت سرایت و درگیری مردم شرایط متفاوت است.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی در کنترل ورودی های شهر و مراقبت و رصد خودروها به کمک ناجا رفته و در ضدعفونی و همکاری با کادر بهداشت نیز ورود پیدا کرده اند.

فرجی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نباید اجازه حمله به ویروس را داد، گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلی های هوشمند حمایت از قشرهای آسیب پذیر مهمترین نکته است که کمک های مؤمنانه در این راستا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه همدان برای کمک به مهار کرونا آماده است

سپاه همدان برای کمک به مهار کرونا آماده است