موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-12بين الملل

خودشیفتگی ترامپ پایان ندارد/جهش واکسیناسیون در آمریکا برای بازگشت زندگی به حالت عادی


ترامپ در سخنانی تازه خواست که واکسن ضد کرونا به نام او ثبت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا گفت که وی در ساخت چندین واکسن ضد کرونا سهم داشت است به همین دلیل باید واکسن ضد کرونا را ترامپسین نامید.

ترامپ در سخنرانی خود در نشست کمیته ملی جمهوریخواهان در مار الاگو در ایالت فلوریدا گفت که شخصی پیش وی آمده و به وی گفته است که باید واکسن ضد کرونا ترامپسین نامیده شود.

وی در این سخنرانی به طرح Warp Speed که دولت آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به راه انداخت اشاره کرد که در سرعت بخشیدن به ساخت واکسن های ضد کرونا نقش داشته است.

ترامپ در این سخنرانی به آنتونی فائوچی متخصص بیماری عفونی در آمریکا به دلیل آن که در ابتدای شیوع کرونا توصیه کرده بود کسی ماسک نزند، حمله کرد و گفت که فائوچی در ماه های اخیر توصیه می کند پنج ماسک بزنید.

جهش واکسیناسیون در آمریکا ایالات متحده آمریکا جهش سریعی در برنامه واکسیناسیون ضد کرونا را ادامه می دهد به طوری که روز یکشنبه مسئولان بهداشتی آمریکا اعلام کردند در روز شنبه بیش از 4.

6 دوز واکسن تزریق شده است.

سایروس شاهبار مسئول داده های واکسن در کاخ سفید در توییتی اعلام کرد که روز شنبه رکود جدیدی زده شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودشیفتگی ترامپ پایان ندارد/جهش واکسیناسیون در آمریکا برای بازگشت زندگی به حالت عادی

خودشیفتگی ترامپ پایان ندارد/جهش واکسیناسیون در آمریکا برای بازگشت زندگی به حالت عادی