مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-12اقتصادي

خودباوری در تولید محصولات ورزشی حرکت در جهت شعار سال است


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در زمینه اقتصاد ورزشی هنوز به آن خودباوری در راستای تولید محصولات ورزشی نرسیده ایم و باید سازمان هایی همانند صنعت، - ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در زمینه اقتصاد ورزشی هنوز به آن خودباوری در راستای تولید محصولات ورزشی نرسیده ایم و باید سازمان هایی همانند صنعت، معدن و تجارت نسبت به صنعت تولیدات ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

سید محمد طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص نامگذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و ارتباط آن با حوزه ورزش، اظهارکرد: در بحث ورزش، در حوزه سخت افزاری و در حوزه نرم افزاری می توان بر اساس شعار سال اقدامات بسیار خوبی انجام داد.

وی افزود: اقتصاد ورزش یکی از مواردی است که در کشور ما زیاد به آن توجه نشده است، در بخش تولیدات لوازم و وسایل ورزشی سال هاست ارز بسیاری از کشور برای تهیه این وسایل خارج می شود و واردات گسترده وسایل ورزشی معروف نیز سهم زیادی را به خود اختصاص می دهد.

وی تصریح کرد: اگر در حوزه سخت افزاری و تولیدات ورزشی از کسانی که در این زمینه فعال هستند، حمایت شود، بسیار راه گشا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری در تولید محصولات ورزشی حرکت در جهت شعار سال است

خودباوری در تولید محصولات ورزشی حرکت در جهت شعار سال است