مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-12اقتصادي

باتلاقی به نام «نزول»


حتما شما هم با شنیدن «سالی که نکوست از بهارش پیداست» ناخودآگاه به سال 1398 برمی گردید، بهاری را پشت سر گذاشتیم که بسیاری از هموطنان مان خانه و کاشانه خود را در سیل و دیگر بلایای طبیعی از دست دادند، - حتما شما هم با شنیدن سالی که نکوست از بهارش پیداست ناخودآگاه به سال 1398 برمی گردید، بهاری را پشت سر گذاشتیم که بسیاری از هموطنان مان خانه و کاشانه خود را در سیل و دیگر بلایای طبیعی از دست دادند، در برخی استان ها دچار خسارات جانی و مالی شدیدی شدند.

ماه ها را با وعده های امروز و فردای مسوولان و کمک خیرین در رفع مشکلات شان کوشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: نیمه دوم سال را با گرانی بنزین حوادث تلخ آبان ماه و کسادی چند باره بازار یکی پس از دیگری به تلخی پشت سر گذاشتیم.

سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر شد، نگاه ها به 1399 دوخته شده بود، اما در کمال ناباوری آخرین ماه سال را به استقبال ویروس ناشناخته چینی رفتیم، ویروس منحوس کرونا با ورودش زندگی مردم در اقصا نقاط کشور را مختل کرد؛ از تعطیلی کسب و کار تا بلاتکلیفی شدیدی که برای تک تک مان به ارمغان آورد.

برخلاف تصوری که از اسفندماه داشتیم به قرنطینه فروردین سوق پیدا کردیم، نجات جان مان از یک سو و سوی دیگر همنشینی چون استرس که روز و شب های مان را با آن سپری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتلاقی به نام «نزول»

باتلاقی به نام «نزول»