مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-12فرهنگي

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از برخورد قانونی با خانه مسافر های غیرمجاز در این استان خبر داد.

- معین افضلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته 10 اخطار کتبی و شفاهی به خانه مسافرهای متخلف و غیرمجاز داده شده است، اظهار کرد: این استان دارای 27 خانه مسافر است که بیشترین آنها در شهرستان های بافت، بردسیر و کرمان راه اندازی شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به بازدید کارشناسان از خانه مسافرهای استان کرمان اشاره کرد و افزود: با توجه به روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا با خانه مسافرهایی که به صورت پنهانی در شهر و روستاها فعالیت می کنند برخورد می شود.

وی عنوان کرد: همچنین خانه های شخصی که اقدام به اسکان مسافر می کنند شناسایی و با معرفی آنها به اداره اماکن نسبت به پلمب و برخورد با مالک اقدام می شود و در حال حاضر مجوزها به منظور ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر خانه مسافرها در شهرستان ها و همچنین شناسایی و جلوگیری از فعالیت اماکن اقامتی فاقد مجوز صادر می شود.

افضلی خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات رسانی خانه مسافرها و همچنین ساماندهی و کنترل فعالیت تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان