مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-12اجتماعي

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برخورد قانونی با خانه مسافرهای غیرمجاز در این استان خبر داد.

- معین افضلی امروز 23 فروردین ماه با اشاره به اینکه در سال گذشته 10 اخطار کتبی و شفاهی به خانه مسافرهای متخلف و غیرمجاز داده شده است، اظهار کرد: استان کرمان دارای 27 خانه مسافر است که بیشترین آنها در شهرستان های بافت، بردسیر و کرمان راه اندازی شده است.

وی به بازدید کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی به همراهی بازرسان اداره اماکن نیروی انتظامی از خانه مسافرهای استان کرمان اشاره کرد و افزود: با توجه به روند صعودی شمار مبتلایان به کرونا با خانه مسافرهایی که به صورت پنهانی در شهر و روستاها فعالیت می کنند برخورد می شود.

افضلی تصریح کرد: همچنین خانه های شخصی که اقدام به اسکان مسافر می کنند شناسایی و با معرفی آنها به اداره اماکن نسبت به پلمب و برخورد با مالک اقدام می شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجوزها به منظور ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر خانه مسافرها در شهرستان ها و همچنین شناسایی و جلوگیری از فعالیت اماکن اقامتی فاقد مجوز صادر می شود.

افضلی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات رسانی خانه مسافرها و همچنین ساماندهی و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان

برخورد با خانه مسافرهای غیرمجاز در استان کرمان