مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-12اجتماعي

خرید اینترنتی کتاب های درسی 1401- 1400 آغاز شد


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ثبت سفارش الکترونیکی و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 1401- 1400آغاز شد.

- کیانوش عطایی با اشاره به آغاز خرید کتب درسی سالتحصیلی جدید، گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی، نظارت نظام مند بر فرایند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1400-1401 در همه دوره ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش آموزان با نیاز های ویژه، از طریق سامانه www.

irtextbook.

ir یاwww.

irtextbook.

com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده، انجام می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و وضعیت فعلی واحدهای آموزشی، تلاش شده از شیوه های منعطف برای ثبت سفارش کتاب های درسی استفاده شود، والدین می توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام کنند.

وی بیان کرد: در شیوه فردی، والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره ای دانش آموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه، بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند.

عطایی ادامه داد: در شیوه گروهی، مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب های درسی سامانه مذکور مراجعه و به صورت جمع، نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اینترنتی کتاب های درسی 1401- 1400 آغاز شد

خرید اینترنتی کتاب های درسی 1401- 1400 آغاز شد