مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-12سياسي

200 زندانی زن به مرخصی ایام نوروز رفتند


سرپرست معاونت امور زنان، کودکان و خانواده دادسرای عمومی و انقلاب تهران از اعطای مرخصی به 200 نفر زندانی زن به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

- سرپرست معاونت امور زنان، کودکان و خانواده دادسرای عمومی و انقلاب تهران: 200 زندانی زن به مرخصی ایام نوروز رفتند سرپرست معاونت امور زنان، کودکان و خانواده دادسرای عمومی و انقلاب تهران از اعطای مرخصی به 200 نفر زندانی زن به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، فاطمه ابراهیمی در رابطه با بخشنامه اخیر ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر اعطای مرخصی به زندانیان گفت: در راستای ابلاغ این بخشنامه 200 نفر مددجوی زن به مناسبت ایام نوروز به مرخصی اعزام که از این تعداد 170 نفر مربوط به حوزه قضایی تهران بوده و برای سهولت خانواده زندانیان در امر تودیع وثایق ازطریق دفتر معاونت امور زنان واقع در شهر تهران این موضوع صورت پذیرفته است.

وی در خصوص دیگر اقدامات برای ایام نوروز بیان کرد: سفره هفت سین نمادین، در دفتر همکاران قضایی توسط محکومین رای کار با امید به آزادی زندانیان برپا شده است.

سرپرست معاونت امور زنان، کودکان و خانواده دادسرای عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اقدامات اخیر معاونت زنان توضیح داد: در راستای اجرای منویات ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 زندانی زن به مرخصی ایام نوروز رفتند

200 زندانی زن به مرخصی ایام نوروز رفتند