مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-12اجتماعي

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش آموزان تهرانی


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه کرونا آسیب های جدی را به دانش آموزان از نظر روحی و جسمانی وارد کرده است، گفت: در مهرماه 1400 شرایط جدیدی در مدارس رقم خواهد خورد چرا که نحوه فعالیت مدارس تغییر پیدا می کند و نوع آموزش ها نیز عوض می .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در دبستان دخترانه شاهد ریحانه النبی(س)، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان امیدوارم با اعمالی که در این ماه پر خیر و برکت انجام می دهیم به انسان وارسته تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه امروز ، دانش آموزان و عوامل اجرایی در مدارس حضور پیدا می کردند و به کسب علم و دانش می پرداختند، ادامه داد: در هیچ جای دنیا هیچ نهاد و سازمانی به خاطر ویروس کرونا روش و فعالیت های خود را تغییر نداد.

صیدلو با بیان اینکه روش های آموزشی در ایران عوض شده است، تصریح کرد: بعد از اتمام کرونا بی شک نوع فعالیت های آموزشی نیز عوض می شود چرا که در فضای مجازی تجربه جدیدی کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان در کنار یکدیگر باعث می شود تا به رشد و شکوفایی، تعالی همچنین شادی و نشاط دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش آموزان تهرانی

آسیب جدی کرونا به روح و جسم دانش آموزان تهرانی