مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-12ورزشي

یک تشبیه غیر ورزشی و اعتراض هندی ها/ حکایت سنگ، دیوانه و چاه!


اقدام نسنجیده و غیرورزشی در تشبیه سفر کاروان پرسپولیس به هند به «حمله نادرشاده افشار و سپاهیانش به هند» در حدود سه قرن قبل از سوی رسانه رسمی این باشگاه، - یک تشبیه غیر ورزشی و اعتراض هندی ها/ حکایت سنگ، دیوانه و چاه! اقدام نسنجیده و غیرورزشی در تشبیه سفر کاروان پرسپولیس به هند به حمله نادرشاده افشار و سپاهیانش به هند در حدود سه قرن قبل از سوی رسانه رسمی این باشگاه، باعث ناراحتی مقامات رسمی کشور میزبان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های حاضر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات خود را همراه با سایر تیم ها این گروه در کشور هند برگزار می کند.

به همین علت کاروان پرسپولیس راهی شهر گوا شده و بعد از برگزاری 6 دیدار مرحله گروهی به ایران باز می گردد.

پیش از عزیمت کاروان سرخپوشان به شبه جزیره هند، پستی در صحفه اینستاگرام پرسپولیس منتشر شد که حاوی مطالب غیر ورزشی و توهین آمیز خطاب به کشور میزبان بود که اکنون باعث ناراحتی و دلخوری هندی ها شده و آن ها خواستار عذرخواهی رسمی از باشگاه پرسپولیس شده اند.

در این پست اینستاگرامی، عزیمت پرسپولیس به هند برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با سه تیم هندی، اماراتی و قطری، به حمله نادرشاه افشار و سپاهیانش در حدود سه قرن قبل به هند تشبیه شده که حاصل آن تصرف، غارت و خراب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تشبیه غیر ورزشی و اعتراض هندی ها/ حکایت سنگ، دیوانه و چاه!

یک تشبیه غیر ورزشی و اعتراض هندی ها/ حکایت سنگ، دیوانه و چاه!