مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-12سياسي

رزمایش همدلی و احسان در دیلم اجرا شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اولین رزمایش ایران همدل و کمک های مومنانه در سال جدید بیش از هزار و 500 بسته مواد غذایی خشک بین نیازمندان دیلمی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان هزار و 500 بسته مواد غذایی در شهرستان دیلم تأمین و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: این کار با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گروه های جهادی، بسیجی، خیریه ها و دفتر امام جمعه در شهرستان دیلم انجام شده است تا این اقلام مواد غذایی به دست نیازمندان برسد.

لطفی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی به بیش از 400 هزار تومان می رسد گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، خرما، شکر، ماکارونی و حبوبات است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان گفت: امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه این ماه مبارک و به منظور دستگیری از نیازمندان و روزه داران، توزیع بیش از 50 هزار بسته مواد غذایی خشک، طبخ و توزیع بیش از 600 هزار پرس غذا و جذب بیش از 6 هزار حامی ایتام در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همدلی و احسان در دیلم اجرا شد

رزمایش همدلی و احسان در دیلم اجرا شد