مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-12سياسي

تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس در سال 1400


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400 در استان مرکزی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در تبیین اهداف تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 اظهار کرد: دفاع مقدس مقطع درخشانی از بین الملل و ایادی منطقه ای آنها، نهادینه سازی روحیه ایثار و مقاومت و تبیین الگوی رفتاری رزمندگان با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی و تاثیر آن در بیداری اسلامی و نهضت های مقاومت در سراسر جهان از مهمترین راهبردهای تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی در سال 1400 است.

وی افزود: شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است و همچنین شعار سال دفاع مقدس ما مقتدریم می باشد که کلیه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغی، رسانه ای و اجتماعی در راستای تبیین و تقویت این دو شعار مهم اجرایی خواهند شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا محدودیت های زیادی برای برنامه ها در طی یکسال ایجاد کرده که امیدواریم با کنترل و ریشه کنی کامل این بیماری شرایط اجرای حضوری برنامه ها فراهم شود اما رعایت دقیق و حساسیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس در سال 1400

تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس در سال 1400