مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-12سياسي

نماز جماعت چه ویروسی منتقل می کند که در پروازهای خارجی نیست


مسئول مدارس علمیه منصوریه شیراز گفت: مسئولین باید پاسخ دهند که در اقامه نماز جماعت چه ویروسی نهفته است که تعطیل می شود اما در پروازهای خارجی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحتی صدای وزیر بیرون می آید، چه طور پروازهای خارجی مشکلی ندارد اما اقامه نماز جماعت مشکل دارد، از این رو خداوند می فرماید اعتقادات را باید قوی کرد، مبلغین موظف هستند مردم را با خداوند آشنا کنند.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه در خصوص وظایف طلاب و روحانیون تصریح کرد: آشنا کردن مردم با خداوند رسالت اصلی مبلغین است، اگر مردم خداوند را شناختند دیگر مبلغین دغدغه ای ندارند، امروز نوع آسیب هایی که در جامعه مشاهده می کنیم فاصله گرفتن از رسول و خداوند است، احتکارها و گران فروشی ها و ظلم ها از کسانی سر می زد که از خداوند و رسول آن فاصله گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید ایمان نکته نخست اصلاح جامعه و روحیه جهادی داشتن با اموال و نفس دو کار مهم است که باید به آن عمل کرد.

کارشناس مسائل مذهبی در خصوص فعالیت های جهادی طلاب و مبلغین نیز تصریح کرد: خداوند زیر بار منت انسان نمی رود اگر کار کردید خداوند مزد آن را خواهد پرداخت، از این رو باید بدون چشم داشت کارهای تبلیغی را انجام دهیم چراکه خداوند قطعاً بی پاسخ نخواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جماعت چه ویروسی منتقل می کند که در پروازهای خارجی نیست

نماز جماعت چه ویروسی منتقل می کند که در پروازهای خارجی نیست