مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-12سياسي

اعمال محدودیت های هوشمند/روند بیماری افزایشی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در شرایط کنونی به لحاظ وضعیت قرمز استان، اطلاع رسانی نقش مهمی در اجرای محدودیت های هوشمند بر عهده دارد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در شرایط کنونی به لحاظ وضعیت قرمز استان، اطلاع رسانی نقش مهمی در اجرای محدودیت های هوشمند بر عهده دارد.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان که امروز 23 فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اول ما در حوزه سلامت، حفظ جان مردم است و در این شرایط که وضعیت استان به لحاظ بیماری کرونا قرمز است اطلاع رسانی نقش مهمی در اجرای محدودیت های هوشمند بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، هرگونه تجمع در وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و در صورت بروز تخلف، اماکن مربوطه پلمب خواهد شد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در روزهای اخیر، یادآور شد: روند بیماری در استان افزایشی است و ویروس جهش یافته انگلیسی با سرعت بیشتری منجر به ابتلا و مرگ می شود که شرایط ایجاب می کند در زمینه اعمال محدودیت های هوشمند بیش از پیش باهم همکاری کنیم.

ثمینی با بیان اینکه فضای مجازی ظرفیت مناسبی در زمینه اطلاع رسانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های هوشمند/روند بیماری افزایشی است

اعمال محدودیت های هوشمند/روند بیماری افزایشی است