مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-12دانش

رونمایی از سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید در دانشگاه آزاد


رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید درآینده نزدیک خبر داد.

- رونمایی از سامانه "ساها" با پلتفرم و قابلیت جدید در دانشگاه آزاد رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از رونمایی سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید درآینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی گفت: در راستای تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها به زودی از سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید رونمایی می شود.

وی اظهار کرد: سامانه ساها یک شبکه جامع آزمایشگاهی و کارگاهی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی، مواد شیمیایی، فضا، نیروی انسانی و خدمات قابل ارائه آزمایشگاهی در سطح کل کشور است.

دکتر دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: فاز اول این سامانه در سال 1394 با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی از آزمایشگاه ها، کارگاه ها و تجهیزات موجود در واحدهای دانشگاهی راه اندازی شد.

رییس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به نیاز برای شبکه کردن آزمایشگاه ها و کارگاه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی از مرحله سفارش خدمات تا حصول نتیجه، فاز دوم سامانه ساها در سال 1399 طراحی و از همان ابتدای سال امور برنامه نویسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید در دانشگاه آزاد

رونمایی از سامانه ساها با پلتفرم و قابلیت جدید در دانشگاه آزاد