مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-12فرهنگي

ترکیب دیدنی مایکل داگلاس و شان ژن در «بازی» فینچر


ساخته دیوید فینچر اگرچه تماشایی است اما بی شک در میان آثار تحسین شده او در اواخر لیست قرار می گیرد و با وجود آنکه فیلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تماشاگر را نیز همراه با شخصیت اصلی مکرراً به شگفتی مواجه می کند.

- فیلم سینمایی بازی ساخته دیوید فینچر اگرچه تماشایی است اما بی شک در میان آثار تحسین شده او در اواخر لیست قرار می گیرد و با وجود آنکه فیلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تماشاگر را نیز همراه با شخصیت اصلی مکرراً به شگفتی مواجه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آلفرد هیچکاک از اصطلاح فیلم های یخچالی برای توصیف اینگونه فیلم ها استفاده کرده است.

طبق گفته هیچکاک، فیلمهای یخچالی فیلمهایی کند اما مهیج هستند و اندک اندک تاثیر خود را بر بیننده میگذارند، اما در جریان آزمایشاتی که انتظارش را میکشند، متلاشی میشوند.

بازیِ دیوید فینچر یکی از سرشناس ترین فیلم های یخچالی است.

فیلم هرچقدر که به پایان نزدیک تر میشود، سرگرم کننده تر هم میشود، اما حفره های عمیقی بوجود میاید که با نزدیک شدن به آنها، بررسی کردن شان آسان تر است.

نیک / Nick با بازی مایکل داگلاس آدم بسیار ثروتمندی است.

او در یک عمارت عظیم و مجهز زندگی میکند -به هرچه که احتیاج داشته باشد، دسترسی دارد- اما سوای زن خانه داری که آنجا کار میکند، او تنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب دیدنی مایکل داگلاس و شان ژن در «بازی» فینچر

ترکیب دیدنی مایکل داگلاس و شان ژن در «بازی» فینچر