مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:502021-04-12فرهنگي

ژست و دکوراسیون با کتاب


گاهی در پس زمینه یک سخنرانی به چشم می خورند و گاهی دیوارهای یک کافه را تزیین می کنند؛ مدت هاست به یکی از عناصر عکاسی مدلینگ تبدیل شده اند یا این که افراد می خواهند خودشان را با آن ها زیباتر کنند؛ - کتاب هایی که گاهی چندبرابر دیگر کتاب ها خریده می شوند اما هرگز خوانده نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزهای قرنطینگی و شرکت در جلسه ها و وبینارها از خانه، تصاویری را به نمایش گذاشت که در اغلب آن ها یک جزء مشترک دیده می شود؛ قفسه ای از کتاب پشت سر فرد یا ردیفی از آن ها روی میز و گاهی هم هر دو.

گویی چند دقیقه پیش از شروع جلسه، با خود گفته باشند که کجا بنشینند تا تصویرشان بهتر و زیباتر باشد و جایی جز پشت به قفسه کتاب ها یا کنار آن ها را نیافته باشند تا تصاویری به نمایش درآیند که کتاب ها در آن ها شیء و دکوری بیش نیستند! این روزها این نوع تصاویر را علاوه بر فضای مجازی، در شبکه های مختلف تلویزیونی هم زیاد می بینیم.

این البته تنها موقعیتی نیست که کتاب ها در آن هویت دکوری به خود می گیرند؛ برخی از کافه ها هم برای پر کردن دکوراسیون شان به سراغ آن ها می روند؛ ضمنا انگار هرچه کهنه تر و با جلدی نم کشیده تر باشند، دکوری ترند! به خوبی واضح است که چند کارتن از کتاب های یک دست دوم فروشی را به کیلویی فلان تومان خریده و در قفسه های طراحی شده بر دیوارهای کافه جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست و دکوراسیون با کتاب

ژست و دکوراسیون با کتاب