مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-13سياسي

پرورش افسر در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان تیپ دانشجویی دانشگاه شهید ستاری با تاکید بر لزوم تقویت بیش از پیش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در بین دانشجویان، - فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان تیپ دانشجویی دانشگاه شهید ستاری با تاکید بر لزوم تقویت بیش از پیش روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در بین دانشجویان، گفت: پرورش و تربیت افسران متعهد، متخصص، با انضباط و در تراز انقلاب اسلامی، نیازمند تلاش و فعالیت شبانه روزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن دیدار با فرماندهان تیپ دانشجویان از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به تربیت پذیری انسان از دیدگاه شهید مطهری گفت: این شهید گرانقدر یکی از تفاوت های اساسی انسان با حیوان را در تربیت پذیری بالقوه انسان عنوان می کند و اینکه انسان ذاتا تربیت پذیر ترین مخلوق خداوند است و در این راه غیر از مکتب، الگوها نقش اساسی در تربیت دارند.

وی خطاب به فرماندهان تیپ های دانشجویی، با بیان اینکه شما فرماندهان الگوی دانشجویان دانشگاه افسری هستید بیان کرد: گفتار، رفتار، تفکرات، تعصب، نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش افسر در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی است

پرورش افسر در تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش شبانه روزی است