مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-13ورزشي

جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در آخرین بازی خود از دور رفت مرحله مقدماتی فوتسال باشگاه های کشور جشنواره ای از گل برابر نماینده اردبیل به راه انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که دو بازی متوالی از مرحله مقدماتی رقابت های فصل جدید داشت و بعد از برتری 2 بر 1 در نیمه نخست، در نیمه دوم 8 بار دیگر به گل رسید و در نهایت با اختلاف هفت گل حریف اردبیلی را شکست داد تا با رتبه دوم جدول به این مرحله پایان دهد.

این دیدار آخرین مسابقه از بازی های گروه چهارم مرحله مقدماتی فصل 1400 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور بود، مسابقاتی که از هجدهم فروردین ماه در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مجموع سه برد و دو باخت کسب کرد و با 9 امتیاز در این گروه دوم شد.

بازی های این گروه با حضور 6 تیم دلسوختگان اهل بیت قم، جنرال ویند سقّز، لاهیک لاهیجان، شهید کیان پارس آباد، میثاق اردبیل و آروین قالا ماکو به انجام رسید و تیم دلسوختگان اهل بیت قم تیم آروین قالا ماکو را با نتیجه (5 بر 2)، تیم جنرال ویند سقّز را با نتیجه (4 بر 2) و تیم میثاق اردبیل را با حساب (10 بر 3) شکست داد اما با نتیجه (3 بر صفر) به تیم شهید کیان پارس آباد اردبیل و با نتیجه (5بر 4) به تیم لاهیک لاهیجان نتیجه را واگذار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی

جشنواره گل دلسوختگان قم در ایستگاه پایانی