مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-13پزشكي

کرونا کی تمام می شود؟!


قرار گرفتن مداوم افراد در معرض اطلاعات مرتبط با کرونا و پیامدهای آن، کاهش روابط اجتماعی افراد به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و توصیه ها و ممنوعیت هایی مانند ماندن در خانه از عواملی است که می تواند بر سلامت روان اثر بگذارد.

- ایسنا/البرز پژوهشگر فوق دکتری روانشناسی گفت: قرار گرفتن مداوم افراد در معرض اطلاعات مرتبط با کرونا و پیامدهای آن، کاهش روابط اجتماعی افراد به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و توصیه ها و ممنوعیت هایی مانند ماندن در خانه از عواملی است که می تواند بر سلامت روان اثر بگذارد.

دکتر زبیر صمیمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پژوهشی درباره رابطه احتمالی کووید-19 با مشکلات عصبی و روانی، گفت: عوامل متعدد زیادی در رابطه با بیماری های همه گیر می تواند بر سلامت روان افراد تاثیر منفی بگذارد که از جمله آن می توان به ابهامات و سوالات افراد در رابطه با این بیماری که هیچ پاسخ قطعی ندارد برای مثال چه زمانی این بیماری به پایان می رسد، یا چه روش های درمانی برای آن وجود دارد اشاره کرد.

وی افزود: قرار گرفتن مداوم افراد در معرض اطلاعات مرتبط با این بیماری و پیامدهای آن، کاهش روابط اجتماعی افراد به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و توصیه ها و ممنوعیت هایی مانند ماندن در خانه هم از عواملی است که می تواند بر سلامت روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کی تمام می شود؟!

کرونا کی تمام می شود؟!