مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-13اجتماعي

داوطلبان بدون آموزش اقدام به اطفای حریق در جنگل ها نکنند


سال گذشته داوطلبان متعددی اقدام به اطفای حریق های گسترده جنگل ها به ویژه در مناطق زاگرسی کشور کردند اما متاسفانه تعدادی از این هموطنان حین عملیات اطفای حریق مصدوم شدند یا جان خود را از دست دادند.

- سال گذشته داوطلبان متعددی اقدام به اطفای حریق های گسترده جنگل ها به ویژه در مناطق زاگرسی کشور کردند اما متاسفانه تعدادی از این هموطنان حین عملیات اطفای حریق مصدوم شدند یا جان خود را از دست دادند.

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس ضمن بیان اینکه برخی از این داوطلبان و خانواده آنان با مشکلاتی در زمینه های دریافت بیمه و دیه روبه رو شده اند، تاکید می کند: داوطلبان اطفای حریق بدون دریافت آموزش های لازم و کارت همیار طبیعت از سازمان های متولی اقدام به ورود به عرصه و اطفای حریق نکنند.

امید سجادیان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه عملیات اطفای آتش سوزی جنگل ها کاری تخصصی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته تعدادی از هموطنان و داوطلبان اطفای حریق طی عملیات مصدوم شدند یا جان خود را از دست دادند، توصیه می شود که دبیران تشکل ها، گروه ها و شبکه های مردم نهاد فراخوان های عمومی جهت اطفای حریق صادر نکنند و پیش از آن برای اعضای داوطلب خود که از آمادگی جسمانی کافی برخوردارند کارت همیار طبیعت از سازمان های مربوطه تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان بدون آموزش اقدام به اطفای حریق در جنگل ها نکنند

داوطلبان بدون آموزش اقدام به اطفای حریق در جنگل ها نکنند