مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-13حوادث

دستگیری 2 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست در دو عملیات جداگانه در منطقه حفاظت شده هلن و مناطق آزاد شهرستان اردل، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست در دو عملیات جداگانه در منطقه حفاظت شده هلن و مناطق آزاد شهرستان اردل، 2 متخلف شناسایی و تحویل مراجع قانونی شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در جریان گشت و کنترل شبانه روزی، موفق به شناسایی و دستگیری یک متخلف قطع درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده هلن شدند.

وی افزود: این متخلف که قصد قاچاق چوب جنگلی را داشت در حاشیه منطقه حفاظت شده دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: در عملیات دیگری مأموران حین گشت و کنترل در مناطق آزاد شهرستان اردل به متخلفانی برخورد کردند که متواری شدند و از آنان دو قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری کشف و ضبط شد.

وی گفت: تحقیق برای شناسایی متخلفان درحال انجام است و در جریان این عملیات هم اکنون یک متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

دستگیری 2 متخلف توسط یگان حفاظت محیط زیست در چهارمحال و بختیاری