مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-13حوادث

دستگیری سارق با شگرد تست کرونا در همدان


رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیربومی و دستگیری یکی از آنها با شگرد تست کرونا تحت عنوان کارکنان وزارت بهداشت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیربومی و دستگیری یکی از آنها با شگرد تست کرونا تحت عنوان کارکنان وزارت بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدبیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه چهار نفره، سه نفر مرد و یک نفر خانم با یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پیرمردی مسن و سالخورده بوده، اعلام داشته اند که از کارکنان وزارت بهداشت بوده و به انجام تست کرونا به صورت رایگان از افراد سالخورده اقدام می کنند و تست کرونا باید در منزل صورت بگیرد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی، با سرگرم کردن مالباخته که پیرمرد و پیرزنی بوده اقدام به سرقت چهار عدد فرش دستباف یک متری و تعداد شش عدد النگوی پیرزن می کنند و بلافاصله از همدان متواری می شوند که با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق با شگرد تست کرونا در همدان

دستگیری سارق با شگرد تست کرونا در همدان