مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-13بين الملل

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو


به دنبال اظهارات یکی از شاهدان پرونده فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، لابی نتانیاهو برای انتشار یک یادداشت ضد ایرانی در رسانه ها جنجال ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلان یشوا مدیرعامل شرکت ارتباطاتی واللا از سال های 2006 تا 2019 در جلسه محاکمه برجام در فاصله هشت روز تا امضای این توافق شهادت داد.

گفته می شود که دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی ششم جولای 2015 (15 تیرماه 1394) از وبگاه والا نیوز خواست که یادداشت تزاخی هانگبی یکی از وزرای کابینه نتانیاهو را منتشر کند، یادداشتی که در آن تصریح شد که تل آویو الزامی برای احترام گذاشتن به توافق دولت اوباما با ایران ندارد.

این یادداشت در حالی منتشر شد که در تاریخ  14 جولای 2015 (23 تیر ماه 1394) ایران و گروه 1+5 در وین بر سر توافق هسته ای برجام به توافق رسیدند.

تزاخی هانگبی وزیر کابینه نتانیاهو   به گزارش سایت قطره و به نقل ازجروزالم پست، شهادت یشوا و پیام های ارسالی او برای شائول الویچ مالک شرکت بِزِک و والا نشاندهنده دخالت و نقش آفرینی زیاد نتانیاهو و پیام رسانان او در اداره فعالیتهای وبگاه واللا و کمک های متعاقب نتانیاهو به شرکت  بِزِک  است.

در یکی از پیامهای رد و بدل شده بین مدیرعامل اجرایی سابق واللا با مالک این وبگاه، الویچ خطاب به یشوا نوشت: این مرد بزرگ (نتانیاهو) هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو