مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-13سياسي

فرصت سوزی در مذاکرات وین/ بازی با لفظ راستی آزمایی تله جدید است


204 نماینده مجلس در بیانیه ای با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته ای، آورده اند: بازی با لفظ راستی آزمایی، نشان از تله جدیدی است که آمریکا و طرف غربی برای مذاکرات تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

جمهوری اسلامی ایران تنها زمانی به تعهدات برجامی خود بازمی گردد که تحریم ها به صورت واقعی و کامل برداشته شده و مورد راستی آزمایی قرار بگیرد.

بازی با لفظ راستی آزمایی، نشان از تله جدیدی است که آمریکا و طرف غربی برای مذاکرات تدارک دیده است.

همزمانی تحریم های جدید اتحادیه اروپا و خرابکاری در سایت نطنز دقیقاً در زمانی که طرف مقابل باید حسن نیت خود را به اثبات برساند، به ما گوشزد می کند که نباید به وعده غرب و لبخند دیپلماتیک آن اعتماد کرد.

اصل عزت، حکمت و مصلحت ایجاب می کند مذاکره با طرف غربی از موضع اقتدار و حکمت پیگیری شود و هرگونه انفعال و ابراز نیاز به مذاکره موجب لطمه به حیثیت ملی ایرانیان و وقیح تر شدن طرف غربی خواهد شد.

همانطور که نهادهای کارشناسی اعلام کرده اند راستی آزمایی واقعی، رفع تحریم ها و راستی آزمایی آن در چند ساعت و چند روز امکان پذیر نیست و حداقل سه تا شش ماه زمان نیاز دارد.

بر اساس ماده 6 قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران در موضوع رفع تحریم و انتفاع اقتصاد ایران از محل آن چند شاخص مطرح شده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی در مذاکرات وین/ بازی با لفظ راستی آزمایی تله جدید است

فرصت سوزی در مذاکرات وین/ بازی با لفظ راستی آزمایی تله جدید است