مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-13ورزشي

نمی دانم صدایم شنیده می شود یا نه/یزد دسترس پذیر، دور از دسترس ورزشکاران معلول


سر مربی تیم بسکتبال با ویلچر آقایان در استان یزد گفت: نمیدانم صدایم را کسی می شنود یانه! اما برای شهری که به عنوان دسترس پذیر منتخب شده، مایه تاسف است که برخی از هیات های ورزشی مربوط به معلولین تقریباً هیچ گونه فعالیتی در استان ندارند.

- علیرضا افروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به سابقه مربیگری و داوری خود، اظهار کرد: در تمام سال ای خدمتم در زمینه ورزش بسکتبال، شاهد مشکلات و دغدغه های زیاد معلولین و بی تفاوتی های برخی از دست اندرکاران نسبت به این قشر بوده ام.

وی با بیان این که معلولین در عرصه ورزش بسیار توانا هستند و با نقش آفرینی در رشته های مختلف این توانایی را به خوبی ثابت کردند، افزود: تمام موفقیت های معلولین حاصل تلاش آنها و با وجود تمام کمبودها و خلع های حمایتی بدست آمده است.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آقایان در استان یزد با بیان این که متأسفانه هیچگونه نگاه حمایتی برای برخی از رشته ها نظیر تیراندازی با کمان، بسکتبال، والیبال و وزنه برداری وجود ندارد، گفت: نمیدانم صدایم را کسی می شنود یانه! اما برای شهری که به عنوان دسترس پذیر منتخب شده، مایه تاسف است که برخی از هیات های ورزشی مربوط به معلولین تقریباً هیچ گونه فعالیتی در استان ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی دانم صدایم شنیده می شود یا نه/یزد دسترس پذیر، دور از دسترس ورزشکاران معلول

نمی دانم صدایم شنیده می شود یا نه/یزد دسترس پذیر، دور از دسترس ورزشکاران معلول