مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-13سياسي

برنامه های ماه رمضان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام شد


همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های « بر ساحل آرامش» و « سیره پیشوایان (ع)» از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های بر ساحل آرامش و  سیره پیشوایان (ع) از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود.

تفسیر موضوعی قرآن کریم و سیره پیشوایان (علیهم السلام)، نگرشی بر زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) را تولید و در شبکه های اجتماعی از موضوعات این برنامه است که ستاد عتبات و عمره دانشگاهیان در نظر دارد درباره این موضوعات به تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی بپردازد.

برنامه سیره پیشوایان (ع) ، نگرشی بر زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امامان معصوم(ع) است که در سی برنامه تولید و منتشر خواهد شد.

برنامه بر ساحل آرامش نیز با موضوع تفسیر موضوعی قرآن کریم در سی روز ماه مبارک رمضان در سی برنامه به موضوعات مختلفی همچون پاکسازی وجود، گفتگو با خالق، از خدا چه بخواهیم؟، دشمن قسم خورده انسان و .

می پردازد.

هدف از تولید این برنامه ها، آشنایی بیشتر با زندگی، سیره اهل بیت(علیهم السلام)، قرآن کریم، موضوعات و مفاهیم آیات آن است که در قالب برنامه های کوتاه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ماه رمضان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام شد

برنامه های ماه رمضان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام شد