مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-13ورزشي

خسروی وفا: هدف قرار گرفتن بین 10 کشور برتر پارالمپیک توکیو است


رییس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: هدف ایران در بازی های پارالمپیک توکیو قرار گرفتن در بین 10 کشور برتر از لحاظ رده بندی مدالی است و بر همین اساس کاروان ورزشی ایران مهیای حضور در این رویداد خواهد شد.

- رییس کمیته ملی پارالمپیک تاکید کرد: هدف ایران در بازی های پارالمپیک توکیو قرار گرفتن در بین 10 کشور برتر از لحاظ رده بندی مدالی است و بر همین اساس کاروان ورزشی ایران مهیای حضور در این رویداد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود خسروی وفا در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک گفت: نفرات کاروان ورزشی ایران را بر اساس مصوباتی که داشتیم و با هدف ارتقاء جایگاه ایران که در بازی های پارالمپیک ریو بدست آوردیم، انتخاب کردیم و هدف ما با توجه به جایگاه پانزدهم دوره قبل بازی های پارالمپیک، قرار گرفتن در بین ده کشور برتر در رده بندی مدال هاست.

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: نفراتی که سهمیه گرفتند لزوما نمی توانند در قالب کاروان ایران قرار بگیرند و بر اساس توانمندی آنها در کسب مدال المپیکی یا کسب مدال طلا در بازی های پاراآسیایی 2022 برای آقایان و مدال طلا و نقره برای بانوان می توانند به جمع کاروان اضافه شوند.

محمود خسروی وفا در این جلسه به همراه دیگر مسئولین کمیته ملی پارالمپیک گزارش هایی را در ابعاد فنی و پزشکی در فرآیند آماده سازی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: هدف قرار گرفتن بین 10 کشور برتر پارالمپیک توکیو است

خسروی وفا: هدف قرار گرفتن بین 10 کشور برتر پارالمپیک توکیو است