مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-13سياسي

دستگاه قضا در حمایت از محیط زیست جدیت دارد


دادستان عمومی و انقلاب اراک بر حمایت قاطع و جدی دستگاه قضا از محیط زیست تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک قربانی ظهر امروز در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر ضرورت تعامل دستگاه قضا یی و حفاظت محیط زیست برای پیشگیری از جرایم زیست محیطی و رشد سطح تعامل و همکاری تاکید شد.

وی حمایت از محیط زیست را به مثابه حمایت از تمام جامعه دانست و بیان کرد: با عنایت به ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری که نشان دهنده میزان اهمیت و ضرورت مسئله محیط زیست در نگاه عالی ترین سطح راهبری و سیاست گذاری نظام جمهوری اسلامی است، مجموعه دادگستری با تمام جدیت و توان حقوق زیست محیطی عامه مردم را پیگیری می کند.

دادستان عمومی و انقلاب اراک افزود: اراضی ملی و منابع طبیعی بیش از سایر اراضی مورد طمع افراد سودجو است و در این میان ما شاهد تشکیل پرونده های متعددی در سطح کشور علیه متجاوزان هستیم و ضرورت توجه به جلوگیری از تعارضات در اراضی تحت مدیریت سازمان محیط زیست با نگاه ویژه و حساسیت خاص دنبال خواهد شد.

 قربانی با عنوان اینکه مامورین یگان حفاظت محیط زیست ضابطین خاص دادگستری محسوب می شوند گفت: بی شک فعالیتهای قانونی پرسنل حفاظت محیط زیست مورد حمایت قاطع و همه جانبه دستگاه قضا و دادستانی خواهد بود و در خصوص نحوه برخورد با شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا در حمایت از محیط زیست جدیت دارد

دستگاه قضا در حمایت از محیط زیست جدیت دارد