مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-13بين الملل

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو


به دنبال اظهارات یکی از شاهدان پرونده فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه قدس اشغالی، لابی نتانیاهو برای انتشار یک یادداشت ضد ایرانی در رسانه ها جنجال ایجاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ایلان یشوا مدیرعامل شرکت ارتباطاتی واللا از سال های 2006 تا 2019 در جلسه محاکمه بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد در پرونده موسوم به پرونده 4000 شهادت داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده 4000 متهم است، میلیون ها دلار تسهیلات مالی به شائول الویچ مالک شرکت بِزِک اعطا کرده تا در ازای آن حمایت رسانه ای وبگاه واللا نیوز را از او و اعضای خانواده وی به دست آورد.

این رسانه متعلق به الویچ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، جلسه علنی روز سه شنبه (امروز) محاکمه نتانیاهو به اتهام فساد، باعث مرور وقایع گذشته و حال در رابطه با توافق هسته ای ایران شد.

طبق این گزارش، ایلان یشوا مدیرعامل سابق شرکت ارتباطاتی واللا امروز برای پنجمین روز در دادگاه قدس اشغالی درباره دخالت نیر هفتز دستیار نتانیاهو برای انتشار یک مقاله در وبگاه والا نیوز علیه برجام در فاصله هشت روز تا امضای این توافق شهادت داد.

گفته می شود که دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی ششم جولای 2015 (15 تیرماه 1394) از وبگاه والا نیوز خواست که یادداشت تزاخی هانگبی یکی از وزرای کابینه نتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو

باز شدن موضوع ایران و برجام در دادگاه فساد نتانیاهو