مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-13اقتصادي

رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم معارفه رییس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا با اعلام این مطلب گفت: - شرکت حمل و نقل ریلی رجا با افزایش تعداد بازسازی ها و راه اندازی قطار های 5 ستاره، به دنبال خدمات دهی بیشتر و بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم معارفه رییس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا با اعلام این مطلب گفت: امیدواریم بعد از کرونا شاهد شکوفایی فعالیت ها و رونق اقتصاد باشیم.

محمد رجبی افزود: پیش بینی می کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفر ها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می دهیم تا به درآمد بهتر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده، ولی با جدیت، رعایت پروتکل ها را دنبال کرده و می کنیم.

مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کار های خوبی برای نوروز 1400 انجام شده که از آن جمله می توان به آماده سازی 25 دستگاه مولد و 9 رام قطار تندروی پردیس (ترن ست) اشاره کرد که به دنبال آماده سازی بیشتر و افزایش سیر این قطار ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید

رجا به دنبال راه اندازی قطار های 5 ستاره جدید