مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-13ورزشي

قوت گرفتن احتمال سقوط ایمان شیراز


همانند تمامی سال ها و ماه های گذشته، وضعیت اقتصادی تنها نماینده فوتسال شیراز در لیگ برتر کشور به حدی خراب است که هر آن احتمال حذف این تیم از گردونه رقابت ها وجود دارد.

- ایسنا/فارس همانند تمامی سال ها و ماه های گذشته، وضعیت اقتصادی تنها نماینده فوتسال شیراز در لیگ برتر کشور به حدی خراب است که هر آن احتمال حذف این تیم از گردونه رقابت ها وجود دارد.

تیم فوتسال ایمان شیراز، طی 4 سال گذشته با نام ارژن و زیر نظر کارخانجات لبنیات ارژن شیراز فعال بود و در پایان هر فصل تلاشش برای حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال شیراز، نتیجه می داد؛ سهمیه ای که فصل قبل و با انصراف مالک صنایع ارژن از تیم داری به یک شخص حقیقی واگذار و نامش به ایمان تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک جدید وقتی متوجه شد که توان تیم داری ندارد، عطای کار را به لقایش بخشید و دیگری را جایگزین خود کرد، اما کار سامان نیافت و حالا ایمان مرحله گروهی را با قعرنشینی به انتها رسانده و در میان 6 تیم گروه بازنده ها هم شانس چندانی ندارد و هفته گذشته هم مقابل حریف شمالی، در خانه شکست را پذیرا شد و پس از آن، بازیکنان حتی به تمرین هم نرفتند تا همه را متوجه پررنگ شدن نشانه های سقوط و از دست رفتن سهمیه لیگ برتری فوتسال شیراز، شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوت گرفتن احتمال سقوط ایمان شیراز

قوت گرفتن احتمال سقوط ایمان شیراز